דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להיות הכי מיוחדת בחתונה של אחותך? 

מאת    [ 05/06/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3113 פעמים ]

איך להיות הכי מיוחדת בחתונה של אחותך?

חתונה של אחות

כאשר אחות מתחתנת, התחושות הן רבות ומעורבות. תחונה של אחות בדרך כלל שונה באופן מהותי מחתונה של אח. בין בנות קיימת קרבה מסוימת שמבוססת בין השאר על הדמיון הרב הנוצר כתוצאה מהיות שתי האחיות בנות. חתונה של אחות היא ללא ספק אירוע מרגש. כמובן שבדרך כלל, אחיות דואגות לנהל יחד את מגוון המשימות והתארגנויות שנצרכות לשם הפקת אירוע החתונה. כאחות, את עשויה ללוות את אחותך הכלה לעתיד לבחירת הזמנות, בחירת האולם, טעימות ועוד. אך כנראה ההכנה בה תהיי הכי דומיננטית תכלול את בחירת הבגדים לאירוע- בחירת שמלת הכלה. לאחר מדידות רבות ומעבר בין תופרות שונות לחנויות של שמלות כלה ושל שמלות ערב, יגיע כמובן הרגע בו תתחילי לחשוב על איך את תראי באירוע הזה, זהו כנראה הרגע בו תתחילי לדמיין את שמלת הערב אותה תלבשי לצורך האירוע במרגש.

שמלות ערב והצורך להיות מיוחדת בחתונה של אחותך

נראה שהבגדים בהם נשקיע הכי הרבה מחשבה וכסף במהלך חיינו יהיו בגדים בסגנון של שמלות ערב. שמלות ערב נבחרות בדרך כלל לצורך אירוע ספציפי. שכיח מאד לרצות להיראות במיטבנו באירועים ספציפיים אלו ולכן לא פלא שאנו משקיעות מאמץ כה רב בבחירת הביגוד המושלם. חתונה של אחות היא ללא ספק אירוע יוצא דופן בו אנו צריכות להראות הכי טוב שאנחנו יכולות. העניין הופך למלחיץ יותר כאשר אנו מתחילות לחוש דחף להיראות גם יפות וגם מיוחדות. כמובן, חתונה היא אירוע משפחתי בדרך כלל והאחות של הכלה נחשבת דמות דומיננטית מאד באירוע שכזה. בהתאם לכך, מצופה שאחות הכלה תהייה לבושה ברמה אחת מעל כל האורחים כך שהיא תבלוט כחשובה באירוע (רלוונטי גם לבני משפחה נוספים מדרגה ראשונה). כך, יש צורך לנסות למצוא שמלה ראויה לאירוע שגם תהייה יפה וגם תבליט את האחות המאושרת. זוהי בהחלט משימה מורכבת.

שמלות ערב- איך בחורים בשמלה מתאימה לאחות של הכלה?

קודם כל, חשוב מאד לזכור שמארגנת האירוע היא אחותך. ככזאת, היא מכתיבה את סגנון האירוע. הכלה חייבת לבלוט תמיד, לא רק בשל הצבע הלבן של השמלה אלא גם בשל היותה כלה ביום הזה. כל שאר האורחים המוזמנים לחתונה צריכים להיראות רמה מתחת לזאת של הכלה. כאחות של הכלה חשוב מאד להקפיד על הנורמה הזו ולא לבלוט יותר מדי. אם אחותך בחרה בחתונה פשוטה ובשמלה לבנה קצרה ובנאלית- לא מתאים שתבואי לבושה בשמלת מקסי מפוארת. הדרך להיראות מיוחדת עוברת לעיתים דווקא דרך הלבוש הקלאסי. הצבע השחור והצבע הבורדו הם צבעים מומלצים מאד לשמלה של אחות הכלה. אלה צבעים דרמטיים שמתאימים לכל אירוע והם עשויים בהחלט להדגיש אותך. כמו כן, התייעצי עם אחותך כיצד לשמור על מראה מתאים לאירוע ועם זאת- מראה מיוחד.

חברת GoText הינה חברה מובילה בתחום כתיבת תוכן וכן כתיבת מאמרים, המספקת מעל ל350 מאמרים מידיי חודש לעסקים רבים בארץ ממגוון קשת העיסוק.חברתנו מספקת שירותי תוכן מתקדמים המאפשרים ללקוחותינו להפוך את האתר שלהם לאופטימלי למנועי חיפוש.נשמח לספק שירותי כתיבת תוכן ללקוחות חדשים נוספים ולהמשיך ולספק תוכן מקורי, שיווקי ואיכותי ללקוחות קיימים. GoText - תוכן שמוביל אותך לפיסגה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב